Ångest

Idag har jag ångest över att jag inte åkte till farmor och farfar igår när jag hade tråkigt.
Jag tänker jämt när jag har ngt att göra att jag ska åka dit när jag inte har ngt att göra.
Så varför kom jag inte på det igår?
Himla tur att det löste sig med en sväng på en fotbollsplan och sen hem till Linnea med barn :)

Sen va det dags för step som är sjukt jobbigt.
Och jag hade noll ork vilket nog betydde på att jag under dagen fått i mig 3 knäckemackor?
Jag är ju van att äta tusen mycket mer saker.

Idag har jag iaf massor av saker jag vill hinna med.
Synd att jag inte åkte till farmor och farfar igår så hade jag haft en mindre sak idag.
Men vi får se vad som hinns med.

Nu ska jag iaf äta frukost så att jag hinner med lite.
Och efter det ska jag tvinga Ludde att sätta upp våra gardinstångar.
Vad heter det egentligen?

CiaoBella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0