Back on track!

Idag är allt bra för idag mår även magen bra, shalalalalaaa.
Så nu lovar jag er att slippa mer klagoinlägg.
Iaf på den fronten ;)

Så nu ska jag läsa igenom bloggarna på min favoritlista och sen städa städa städa städa.
Nu ska sjukdomen ut ur lägenheten helt.

Sen upp till Luddes gamla lägenhet och kolla lite post.
Kom på att snart måste ju nycklarna in för tusan.
Har en känsla av att jag kommer få lämna dom när han inte är hemma.

Efter det ska jag vidare till mamsen och hämta fortsättningen på Arn.
Eftersom att det inte finns fler filmer måste jag ju läsa.
Birger Jarl handlar nästa om.
Det blir kanon.

Nu har jag inte tid med er mer.
So Long Kompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0