Förlåt, jag älskar er.

Idag har det vart många läsare här.
Kan det bero på min händelse igår?
Tänker inte skriva om den iaf.
Mer än att jag skäms, är en idiot, och att ångest har fått en ny betydelse i mitt liv.
Så till alla som blev inblandade.
Förlåt, jag är hemskt ledsen. Jag Älskar Er Alla.

Förövrigt hade jag sönder handtaget på balkongdörren när jag skulle skjutsa Ludde idag.

Jag föll handlöst bakåt och slog i min redan trasig armbåge med en jävla smäll.

Så ortopeden kanske inte behövs längre då jag har fixat den själv med en ny smäll.

Ont jävlar gjorde det iaf.

 

Och nu sitter jag här hemma igen.

Utan Ludde :(

Sova några nätter själv i lägenheten, det gillar jag inte.

Jag hatar Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0