Fotboll?!

Så ska man pallra sig iväg på fotbollsträning igen.
Det var ju inte igår och jag skriker ju inte av lycka.
Det på grund av att det är ett nytt lag och jag är skitdålig.
Så går det skit (vilket det förmodligen kommer göra) så går jag av planen.
Kommer va på äckligt grus också :(
Äger inga kläder för det.
Får köra med shorts och ramlar jag så får knäna dö helt enkelt.
Dom ser ju redan ut som hej kom och hjälp.

Imorgon är det fredag.
Det är kanon av många olika anledningar.

Va hos en ortoped i veckan förresten.
För min onda rygg blir jag skickad till en sjukgymnast.
Jag undrar vad det ska va bra för men det är väl bara att testa.
Testa allt så får man se vad det leder till.
Med min konstiga axel blev jag skickad till röntgen.
Eller en remiss dit, dom tror att det är nyckelbenet som hänger och dinglar eller ngt.
I vissa fall leder det till operation så man får väl hoppas på det så att det blir bra någon gång.

Nu ska jag iaf bege mig mot mamma snart.
Leta upp fotbollsskor och sånt.
Tror inte dom är här iaf.
CiaoBella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0