Gymmet

Snart dags för dagens runda till gymmet.
Ska köra spinning/easyline.
Jag tycker verkligen inte om easyline ju, jag tycker inte om styrka.
Men jag vill heller inte vara svag.
Men i denna period i livet är jag hellre svag än stark :)
Dessutom orkar jag inte komma hem sent, kanske kör lite crosstrainer efter.
Eller inte förresten, min mp3 är i bilen och jag orkar inte gå till bilen innan och hämta den.
Hockeyn på tvn ikväll vann fighten mot crosstrainern.

Förövrigt har en tanke slagit mig,
tänk om jag försökt äta nyttigt nu när jag tränat så mycket.
Då hade jag förmodligen förlorat ett kilo eller två.

Glöm personer från ditt förflutna,
det finns en anledning till varför dom inte klarade sig till din framtid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0