Hejhååå.

Jag önskar att jag vore teknisk.
Min telefon vill inte fungera som den ska i sammarbetet mellan dator och telefon.
Den vill helt enkelt inte lägga över bilder hur mycket jag försöker.

Är iaf sjukt mätt efter middagen hos mamma.
Gott som vanligt och imorgon väntar det en matlåda med samma vara.
Tur att man kom ihåg en doggybag från det här stället när man glömde på förra.

Sitter och myser framför hockeyn.
Dock är inte inga mysresultat.
Ska nog öppna en bok mamma ville att jag skulle läsa.

Nu blinkar det om min flik "reparera telefonen" så jag måste dra.

Till sist måste jag tillägga att det va tråkigt att jag inte hann träffa Sandra nu när hon va hemma!
Så jag får helt enkelt ta arsle ut vagnen och bege mig dit :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker verkligen ni ska ta o komma hit!! Det skulle vara kul och det var synd att vi inte hann att ses :(

2010-04-11 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0