Hockey?!

Hv ligger under med 3-2, förbannat.
Vill inte att Djurgården ska vinna då det är ett lag man håller på när man inte har en aning om hockey.
Just på grund av att "alla andra gör det"
Skitlag.
Nu blir det iaf pp för Hv.
Mycket bättre om Hv vinner dessutom för annars fick jag inte ringa Ludde :P

Fotbollen som sagt va gick sådär.
Fötterna gör inte som jag vill och bollen kommer varken så långt eller dit jag vill för den delen heller.
Men det kunde gått mycket värre.
Kul var det men känns dumt att jag glömde säga tack för smörgåstårtan innan jag gick.
Det har gett mig en gnutta ångest.

Nu ska jag fortsätta heja på Hv.
Har ju trots allt sponsrat dom lite och sitter dessutom här med ett Hv lypsyl på läpparna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0