Lets go!

För att svara på Lollos kommentar, eller Lojs som hon egentligen vill kallas ;)
Jag ska åka jag har bestämt mig :)

Igår va vi som sagt va på Ikea.
Fick med oss en hel del hem men man glömde nog ännu mer.
Vilket ger ett perfekt tillfälle att åka tillbaks igen :)

Idag ska vi försöka sätta upp sakerna då det gick skit igår.
Glaset i ramen gick sönder innan vi ens hann få upp det på väggen.
Bättre lycka idag.
Har även bokat in oss på att tvätta hela dagen och andra maskinen är igång.
Sen ikväll vankas det nog lite öl.
Allt för att slippa mamma och Helenas tjat om att åka till Leons haha.

Nu ska jag hjälpa Ludde med hatthyllan.
Tråkigt att den matchande skohyllan inte följde med hem.
Men vad gör det när jag har en skog i ena hörnet i vardagsrummet? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0