Löpning

Ludde drog straxt innan 8 imorse för att fixa Martinas bil med Hulta.
I utbyte kränger Hulta om mina däck på forden :)
Så nu sitter jag här och väntar på Ludde så ska vi kanske till Ikea.
Beror på vädret känner jag nu.

Klockan 9 imorse gav jag mig ut och sprang.
Vid stallet vid vickelby märkte jag att jag tappat mina nycklar, helvete.
Så det är bara att vända och vilken energi jag fick till att springa.
Nycklarna hittade jag vid familjen Svanbergs hus ungefär.
Sen ledde benen mot konsum för att köpa pålägg då vi bara har frusen ost.
Inte gott.

Och nu sitter jag här hemma och kanske ska sätta mig på balkongen och läsa lite.
Solen är ju där nu :)

Jag får inte in bilder i datorn som vanligt, bannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0