Ny vecka, nya tag.

Så tänkte jag när jag gick och la mig igår efter att Sara sagt det.
Det började kanon.

Vaknade av att telefon ringde.
Och jag fattade självklart inget.
Rösten i telefon sa, det låter inte som du är på jobbet.
Fuck, det va Pema David och klockan var 07.03 och jag börjar jobba 06.30.
Så min nya vecka med nya tag började med en försovning.

Jobbet rullade jag mig igenom som en zombie.

När jag kom hem hade ingen fixat balkongdörren inte.
Även fast fastighetsskötaren tyckte det va hemskt och jag pratade med honom 08.28 idag.
Snabba är dom.
Vi ska visst få våra namn på dörrarna idag också.
Ska bli spännande att se hur många extra dagar det tar.

Har precis ätit lite pytt-i-panna och ägg och sitter och väntar på innebandyn.
Fortfarande nervös men inte lika.
Olsen skulle visst testa idag också :)

Förövrigt mår jag fortfarande skit över det jag gjort.
Men det får jag väl leva med och försöka göra det bästa för dom som fick lida.
Jag har iaf sagt ifrån om Åland.
Jag litar inte riktigt på mig själv tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0