Staden

Vakna imorse till strålande sol och tänkte, fan jag vill inte till stan.
Men jag hoppa in i duschen så gled vi in och vädret blev som tur var sämre :P

Gled runt på alla möjliga ställen tror jag.
Fick med oss en bamsetavla hem och skruv och sånt.
Ett bord till balkongen är också beställt så får se när det kommer för dom hade inga stolar hemma...?

Sen hamnade jag hos sjukgymnasten och fick ännu ett svar om min axel.
Nu är det ngt spruta som kanske gäller.
Hoppas att det räcker.

Mitt problem med nacke och rygg är iaf att jag är för svag och inte använder alla muskler i nacken.
Så nu ska jag dit igen och få ett träningsprogram med mera för att träna upp musklerna.
Och gå till naprapaten är tydligen inte alls bra för mig.
För när jag får ont egentligen är det bara vila som gäller.
Men vem fasen har råd med det?
Så nu får vi köra på att sluta ta den lätta vägen jämt och lägga tyngden på den rätta platsen istället :)

Nu ska jag tagga inför spinning.
Tjenixen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0