Stopp

Vart stopp på jobbet idag så fick gå hem halv 10.
Kändes nödvändigt att åka dit då jag idag kanske tjänat typ 100 kronor?!
Kunde lika gärna ha stannat hemma hela dagen :)

Hemma igen så städade jag lite innan jag och Kim drog till Skärkind och hälsa på Emma :)
Va trevligt då jag aldrig vart där.
Sen att hästar inte är min passion i livet är ju en annan sak.
Jag stod glatt utanför hagen och tittade på :)
Kaninerna va iaf sötast :P

Så nu är jag hemma igen och väntar på träningen.
Första fredagen jag ska träna sen jag skaffa gymkort.
Duktigt av mig :P

Kvällen vet jag inte vad den har att erbjuda.
Jag vet att Ludde kommer hem och det är sjukt bra :)

 

 

  Jag har dödat första blomman i lägenheten.

 Gårdagens mat :P

 Allt för att roa oss på jobbet.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0