Tatuering :)

Igår va både en bra och dålig dag.
Ikea vart kanske ingen succe men kom hem med lite grejor iaf :)

Gled in till Norrköping och kollade om mina skor fanns där men icke sa nicke.
Käkade lite donken och sen vidare till tatueringsmässan :)
Där råkade en tatuering hamna på min rygg.
Inte exakt som jag tänkt från början men jag är mycket nöjd :)

Idag käkade vi frukost hos mamma och Nisse.
Nisse va bakfull som ett ägg.
Min bror hade lyckats få hem 72 stycken chokladbollar på ngt konstigt sett.
Jag snodde 6 :)

Har försökt få upp saker på väggarna idag men vi får inte ut borren ur borrmaskinen.
Mindre bra :)

Nu ska vi lägga fiska i akvariet.
Henka har köpt några som äter sniglar åt oss :)

 Redface. Hemskt kort.
 Frukost man förtjänat när man sprungit :)
 Fåglarna vet vad dom ska göra för att få mat på donken.
 Ttueringen. Ska dock komma mer grejor när jag känner mig manad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0