Fiskspan

Idag tog jag steget och besökte min nya vän/granne och tittade på katterna.
En kattunge fanns på plats och dom är ju alltid söta :)

Annars var det tvättstugan som stod på listan idag.
Fläkten är lagad så nu torkar äntligen allt!
Men sista maskinen kom i så sent så fick boka till 3 imorgon iaf, okej halv 4.

Nere på stepmixen idag fick man beskedet att det inte skulle bli ngt 6 minuter innan passet skulle starta.
Attans också men vi kör ngt själva utan instruktör sa vi.
2 varv på easylinen som vart helt sjukt jobbigt för benen, förlåt jag menar blev.
Och med våra smarta skallar lyckades vi 4 som är där lista ut hur passet brukar se ut så vi avslutade med några finallåtar step.
Så fy farao vad trött jag är.
Imorgon hoppas jag att jag inte behöver böja mig ner.
Och har jag inte träningsvärk är ngt allvarligt fel!

Nu ska jag snart ner i tvättstugan.
Och jag vill även bjuda på en bild på min söta fisk, en ballongfisk.
Fulare fisk har jag nog aldrig sett =D

 

 Död fisk

 Kolla mitten =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0