Fotboll fotboll fotboll.

Gav fotbollen ett nytt försök och är lika kung som vanligt, inte!
Men skönt att komma hemifrån.
Eller snarare skönt att komma från huset.

Kollar lite på fångarna på fortet och det känns nästan som man är liten igen.
Det enda som saknas är en skål med chips eller godis :) 

Imorgon blir det tandläkaren.
Det enda som är bra är att jag får lite sovmorgon :)
Men bye bye pengar.

Boka även tid idag för att kränga om mina däck hos Klasse.
Det kommer kosta mig 600 kronor vilket är ngt som kostade mig 1700 kronor på shell för ett år sen.
Fan vad lurad jag måste ha blivit?!
Tror dessutom det är mer som ska göras nu.
Men Klasse gjorde mig även glad och sa att jag har till slutet ac september på mig att besikta bilen :)
Himla bra då avgassystemet är av.
Hej hej racerbil!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Man blir ALLTID lurad :D

2010-08-24 @ 14:24:37
URL: http://detevackertattvaravi.blogg.se/
Postat av: alex

haha ja jag märker det :D

2010-08-24 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0