Innebandy =)

Eftersom mitt internet är så fruktansvärt bra kopplades jag ifrån när jag klicka på spara så allt jag skrev försvann.
Heja tele2!

Imorgon vankas det iaf lagfest vilket ska bli himla kul.
Ett helt nytt gäng som man måste lära känna för att innebandyn ska bli lika kul som vanligt :)
Igår va det första träningen och konditionen är allt annat än på topp!
Men det är bara att käma på :)

Ikväll blir det bara lugnt med lite gurka och dip plus en film vi hyrt.
Känns som att det behövs efter en vecka på jobbet.

Så på återseende mina vänner.
För nu ska grillen tändas och jag är vrååååålhungrig!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Alexandra,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det

att fungera för dig. Vi rekommenderar att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa

är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-16 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0