Jag får psykbryt.

Sen i torsdags har allt bara gått med full fart.
Jag har hittat en ny "vän" som jag inte vet vad jag ska göra med.
Fortsätter hon så här hittar ni mig på psyket inom en månad!

Det har blivit lagfest med 5 personer men det är väl bättre än inget?
Himla trevligt va det iaf men synd att det inte blev ordentlig utgång.

Jag har käkat kräftor och mina var goda men inte Luddes.
Iaf inte som mina.

Jag har även ätit min första tomat av dom jag själv odlar.
Jag svär på att det va den godaste tomat jag någonsin ätit ;)

Jag har upptäckt ett hål i min tand vilket kommer ge mig en fet räkning nästa tisdag.
Då är det bara undersökning och sen få gå dit och betala igen för att laga.
Jag hatar tandläkaren!

5 minuter efter jag gått upp idag så hörde jag världens smäll och det lät som att ngt gick sönder.
Typ som att en stor spegel ramla ner.
Jag kolla sovrummet och det visade sig att gardinstången rasat ner.
Jag höll på att skit ner mig!
En jävla tur att det inte hände när jag låg och sov i min ensamhet inatt.

Nu ska jag iaf njuta av en lugn och skön timme innan jag ska på fotboll.
Var tveksam först men sen sa jag att jag skulle på det till min nya "vän" så då måste jag.
Ska få käka en Timtam bara för det när jag kommer hem tror jag.

hejpåer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0