Jobbigt :(

Nu sitter jag här i min ensamhet när Ludde har åkt igen.
Som så många gånger förr.
Va tusan vänjer man sig inte för?

Gårdagen blev också kanon.
Hängde först på marknaden en sväng där jag köpte korv och nötter :)
Sen ner till Bishop där ett gäng hängde som sedan blev mycket större.
Såg fyrverkeriena och begav oss upp till torget för att se Roxanne.
Träffade sjuk mycket folk idag också och det är det som är det bästa med hela festen!

Var mycket glad imorse när jag vaknade upp och vi hade tagit 1tåget hem.
Ludde tacka mig för att jag va den smarta av oss ;)

Så helt skit har jag inte mått idag vilket är bra då jag har varit i Finspång och kört innebandymatch med Kfum :)
Vinst med 4-1 och det känns helt okej :)

Nu blir det soffhäng.
Alldeles ensam.
Eller nämnde jag att grannen ville att jag skulle komma över?


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, gå in till henne nu då? :p

2010-08-23 @ 13:32:47
URL: http://detevackertattvaravi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0