Motionsrunda på tantcykel.

Internet är fortfarande muppigt.
Låt dessa 3 månader gå fort så jag slipper det sen.

Hade tänkt att gå till gymmet idag men efter 2 dagar var jag trött på crosstrainer.
Så jag tänkte att jag skulle cykla men varför göra det inne när man kan göra det ute?
Så jag tog mammas tantcykel (som även har en cykelkorg) och tog mig en runda.
Första testet blev nya cykelvägen som är ett väldigt bra påhitt.
Men jag höll dock på att åka vilse :)
Stannade hos farmor och farfar en sväng och drack lite ramlösa och käka blåbär.
Hon hade bakat kakor men jag bantar ju så det gick inte.
Men jag ska tillbaks om två veckor då bantningen inte är lika hård :)
Hem blev det grusvägen och det gör jag icke igen!

Imorgon blir det innebandy också ser det ut som nu.
Jag har redan ångest då jag är fruktansvärt nervös och töntig.

Nu ska jag tagga fotboll.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0