RenaRamaRolf

Idag har jag haft saker att göra hela dagen igen.
Känns att man kommit in i vardagen igen :)

Efter jobbet tog Nisse och jag en runda i Kimstadspåret igen.
Vädret var helt perfekt att springa i faktiskt.
Men nog fasen kommer jag tveka nästa gång det är dags att springa och det är skitväder.

När vi kom hem hade mamma fixat favvisen korvstroganoff och ris :)
Blev både mat idag och matlåda i två dagar framåt!
Förövrigt är det nog så att jag är allergisk mot vissa korvar också.
Den jag köpte på marknaden ger mig fruktansvärt ont i magen och så har det blivit med annan korv också.
Fuskar dom och har i kyckling även fast dom inte skriver det?!

Sen la jag in två ljudböcker på min mp3 så nu kan jag roa mig på jobbet :)
Sist men inte minst gled vi upp och lämna min bil hos Klasse som ska fixa däcken imorgon.
Mamma körde hem och det va första gången hon körde bil sen typ 15e juni :P

Så nu sitter jag här i soffan och ska kolla runt lite innan det är dags att sova.
Goooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0