Tele2 suger!

Jag skrev ett inlägg förut men det försvann nå underbara tele2 har gjort mena senaste dagar till ett helvete!

Annars har dagarna varit bra förutom att jobbet har börjat.
Ryggen är redan förstörd och jag är extremt uttråkad.
Jag ska fan ta mig därifrån!

Nina och Marks fest va kanonkul som väntat.
Bakfyllan på söndagen var nog en av de värsta i hela mitt liv.
Skakade till och med men det är smällar man får ta :)

Bilder får ni en annan dag.
Tror inte mitt supersega internet är intresserad av att bjuda er på det.
Förhoppningsvis imorgon.

Så tills dess, ta vara på er!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Alexandra,



Det är tråkigt att läsa att du känner att vi på Tele2 har gjort dina senaste dagar dåliga. Du får gärna mejla mig på [email protected] om det är någonting vi kan hjälpa dig med.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-13 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0