Tillbaks.

Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande men mitt internet har varit trasigt typ.
Som så många gånger förr sen dom gjorde fel!

Idag har iaf vart en såndär sorglig dag.
Bästa Nina och Mark åkte hem till Australien och så har man inte en aning om när man träffar dom igen :(
Blev iaf en sista måltid med dom på Vesuvio.
En gyros special där hälften blev över och ska käkas till kvällsmat :)

 Glömde visst vända :)

Sorgligt även för att Ludde lämnade mig igen.
Den här helge blev kort för oss och det kommer dom kommande bli också.
Känns himla tråkigt!

I lördags va det innebandycup hela dagen i mjölby.
Och då menar jag hela dagen!
Åkte från blacka vid 7 och va hemma halv 10 på kvällen. Underbart!
6 andra i laget åkte och spela match idag också men eftersom att Nina åkte hem valde jag att inte vara med.
Blev en förlust, en lika och en vinst.
Helt okej :)

I veckan ska jag iaf försöka träffa mina vänner!
Skulle höra av mig idag men dom verkar ganska döda efter gårdagen och dessutom fick jag ju igång internet igen som betyder att jag har massa bloggar att ta igen ;)

 Tatuering någon?

 Kvällsmat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0