23 december

Har precis pratat med kära Nina i telefon.
Det var inte igår :)

Har äntlilgen fått mitt jullov också, eller heter det julledigt i min ålder?
10 januari börjar jag igen och det är sååå himla skönt.

Idag ska jag bege mig ut till pappa och Eva för julfirande.
Kommer bli himla trevligt som vanligt gissar jag på.
Himla tråkigt att farmor och farfar inte kommer dock :(

Och imorgon blir det hem till Åsa ovh Stefan.
Julklappsspelets regler har ändrats så man inte får se paketen innan man snor dom.
Himla bra för mig som är själv då alla andra kör familjevis :D

Så vi får se om vi hörs imorgon.
Annars får ni ha en riktigt god jävla jul gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0