Effektiva Alex!

Igår var en effektiv dag från min sida.
Först fix med lägenheten,
sen städade jag mitt rum.
Och sist av allt fixade Linus och jag ner Forden till Norsholm.
Attans vad vi fick slita.
Tack till han som såg oss genom fönstret, inte kom ut och heller inte svarade när jag ringde då vi var i behov av hjälp.
Ett enormt och ärligt tack dock till mannen ute med lilla pojken som hjälpte oss att komma ut :)

Idag blir också en effektiv dag.
Dock mot min vilja.
Först psykologen och sen träningen.
Egentligen borde jag inte träna säger min kropp.
Både med tanke på förkylningen (då det bland annat är viktig fest på lördag!) och min nacke som gör förbannat ont!
Lätt att jag har 2 ton snor i bihålerna!
Det har lixom fastnat där och vill inte komma ut :P

Nu ska jag sluta klaga och njuta av min timme i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0