Hur man vet att det är just den personen man saknar.

Aktiviteten här har inte varit den bästa den senaste tiden.
Skit mår jag fortfarande.

Så har jag fått frågan, hur vet du att det är Ludde du saknar?
Svaret är enkelt och många,
- min kroppsvärme ökar till 200 grader varje gång jag tänker på honom
- jag blir avundssjuk på alla, precis alla, som får spendera sin tid med honom
- jag är så fruktansvärt ledsen när jag tänker på honom att jag vill kräkas
- tanken på honom tillsammans med någon annan får mig att vilja kräkas
- tanken på att jag ska bli rörd av någon annan får mig också att vilja kräkas

Är in det bevis nog på att jag älskar och saknar honom över allt annat?




I Will Always Love You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0