I will be right here waiting for you.

Jag har nu städat mitt rum, snart får jag säga min lägenhet.
Kan dock inte se det helt positivt. Jag kan bara inte.
Men det kommer ju inte vara bättre om ett halvår heller.
För nu mår jag nog så som jag kommer göra ett tag fram över.
Oavsett om jag vill eller inte.

Jag kom på att jag måste ju till systemet också.
Champange för sjutton!
Finns ett alternativ till nyår nu, men jag kommer inte hem då.
Som vanligt är det alltid problem med att ta sig hem.

Väntar på att mor min snart ska komma hem från vårdcentralen så jag vet om jag kan bege mig till stan snart eller inte.
Måste ju bort till lägenheten också.

Jag har aldrig älskat någon så mycket som dig,
inte heller hatat någon så mycket.
Jag har aldrig varit så lycklig med någon som med dig,
jag har aldrig varit så olycklig som utan dig.
Jag såg en framtid tillsammans med dig,
nu ser jag ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0