Innebandy.

Sen den dagen jag blev dumpad har innebandyn känts som skit.
Motivationen är på noll och det är fruktansvärt jobbigt att åka in till stan på kvällen igen bara för att man måste.
När man sedan går och tränar när man är sjuk,
och ställer upp på 2mål bara för att dom ska bli två fulla femmor och sen får noll för det känns det ändå mer skit.
Bänkad 2 matcher irad utan ett ord.
Den enda i laget som inte fick speltid igår.
Mycket värt att slösa både tid och pengar på det en måndagkväll.
Som ni märker är jag mer än förbannad.
Så på onsdag blir det ingen träning för mig.
Iaf inte med Kfum.

Ska efter maten på kalas hos Emma som även hon nu vill fylla gammal.
Eller man har ju egentligen inget val :)
Sen upp till Ludde för att få bort den sista lilla bit för att jag ska kunna gå vidare totalt.
Det blir nog en bra kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0