Ledig ledig ledig

Ångest är till för amatörer så nu har jag släppt det.
Bara att satsa framåt istället nu är det ju snart nytt år :)

Idag är det första dagen som jag är ledig när annat folk jobbar.
Började med en runda hem till Annelie och Juni och det var ett himla sött barn :)
Skrek lika mycket som jag när jag va lite så det blir nog en bra tjej när hon blir stor ;)

Sen begav jag mig iväg till en heldag på Maxi med Kim och Mickis.
Attans va nyårskläder jag hittade, helt sjukt, inte.
Om man ändå kom i storlek 36?!
Fast då skulle jag se ut som en sticka.

Men kom hem med ett par termobyxor, en mössa och Mysteriet På Greveholm iaf!
Så kanske blir filmmys ikväll :)



 
Den är guuul, jättegul men det syns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0