2 timmars gym

Planerna gick i stöpet.
Afro va fullt, det finns endast 16 platser :(
Va fullt på onsdag också så vi fick inget förrns på måndag.
Men kanske ska med Vånga och köra det imorgon :)
Sen tjata Lisa om att jag borde komma och köra med Norsholm på onsdag också.
Då va det bok tydligen.
Kanske vore en ide att bestämma sig vart man vill spela?!

Vi sprang iaf en kort sväng på 1,5 km som uppvärmning.
Tog ett tag innan vi fatta och Sara höll på att flyga av bandet =D

Sen försökte vi cykla.
Det löste vi nog aldrig heller riktigt hur man gjorde.
Men det va himla tråkigt iaf.

Sen gav vi oss på maskinerna och det va enklare att lisa ut.
Jag hade ju faktiskt en kort karriär på WorldClass när jag gick på gymnasiet :P

Nu ska jag fortsätta att se på familjen annorlunda.
Himla festligt program :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0