Bad,biljard,fiskar,spicyhot och solsidan

Matchen vanns med 7-1.
Står dock 6-1 på hemsidan och mitt mål har dom tagit bort.
Jävla arslen :P

Sen åkte jag och plocka upp Ludde för en pizza innan det blev baddags :)
Var himla skönt att sitta där med bubblor och champange.
 
Sen kom Henka och Johnny och då spelade vi lite biljard.
Jag förlorade alla gånger jag va med...
Skulle även sätta mig och cykla och fick då en av mina livs chocker.
Precis vid huvudet sitter en stor jävla spindel.
En meter längre bort sitter en till.
Hallå är det inte vinter? Dom ska va döda!
Henka börja pilla på dom och fick sig en rejäl utskällning av mig under min panikattack haha.

Sen kom Jossi och Veronica förbi en sväng.
Vart en lugn kväll vilket känns skönt idag :)

Vid 2 idag drog jag och Ludde till stan.
Där köpte vi filmer och nya fiskar.
Jag ville ha några saker som såg ut som golfbollar men det fick jag inte.
Så jag tog dom som förökar sig snabbast och mest istället :P

Så nu har vi precis käkat spicy hot och ludde fixar med fiskarna.
Och nu blir det solsidan innan vi åker iväg och fixar med kläder till mitt jobb imorgon.

Ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0