Beslutsångest.

Fröken beslutsångest har tittat fram igen.
Hade tänkt att skotta fram min bil som lite träning idag.
Sen kom jag på att det kanske inte behövs då jag får en annan bil nästa vecka.
Då får ju båda inte plats här.
Fast det skulle va skönt att bli av med den ena.
Så jag skottar nog snö och tränar imorgon.

Förövrigt va easylinen imorgon full :(
Fii fan vilket skit.
Så funderar på gymmet direkt när man slutar imorgon.
Bara köra lite kondition.

Mina ben dog förresten av spinningen igår.
Och boxen.
Men den vart inte superjobbig i armarna för jag körde ju mot Sara.
Nog för att jag inte är stark men hon är ju superliten :)

Nu ska jag nog äta ngt.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0