EasyLine?!

Kan inte bestämma mig om jag ska eller inte.
Fasen nu är jag feg igen.
Men jag tror jag ska.
Annars kommer jag somna och det får jag inte då det är innebandy halv 9.

Förresten åt jag en banan idag på jobbet.
Det ska jag inte göra igen.
Iaf inte på det vanliga sättet som jag hävdar att det var.
Helt plötsligt ser jag alla killar sitta och glo på mig och garva.
Ja ni kan ju gissa vad dom relaterade mitt bananätande till :P

Ska mellan träningarna äta en sallad med Sara.
Sen är det torsdag och då blir det nog fasen bara innebandy.
Min kropp går mot en sakta död känns det som.

Men Afron igår va himla kul.
Men himla svår.
På måndag hoppas vi på framsteg.

Nu ska jag bestämma mig om gymmet.
Dessutom ska jag få ett telefonsamtal från Vånga.
Dom yra ngt om ett erbjudande som skulle göra mitt fotbollsvalenkelt.
Vem vet jag kanske får en korv varje match? =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0