Extra.

Whirlpool går ännu mer i graven.
Hur ska det gå?

Igår va jag ute och lekte i snön. På baksidan.
Det va ganska mycket.
Jag skulle älska att va barn och få springa i diken nu.
För det gjorde jag som skogsbarn när jag va liten för det va mycket mer snö där :)

På kvällen gick vi till Shell och hyrde en film.
Jag somna när det va en halvtimme kvar.
Då va klockan typ 20.20.
Jag är en pigg människa!

Idag vet jag inte vad som nalkas.
Blir lite smörgåsar här hemma i olika former.
Mamma och Nisse ska fixa och trixa.
Hoppas det blir snart för jag är aphungrig!

Sen är jag även sugen på öl.
Men jag har inte nån.
Kanske blir en på alkolisthaket domino?

Ajja, ajöken på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0