Helgen med mera.

Nyss hemkommen från Åtvidaberg.
Eller har hunnit käka lite.
Matchen vanns med 8-2 efter en kanonperiod och sen två mindre bra perioder.

I fredags va vi hemma hos Johnny och drack några öl.
I lördags va jag död och vi gjorde inte mycket.
Hyrde en film med Ludde och Hulta.
Käka en pizza som jag vart sjuk besviken på.
Sen såg på Melodifestivalen med folket ovan plus Henka.
Sen somnade jag, som vanligt.

Idag var det som sagt va match i Åtvidaberg.
Och nu sitter jag här hemma på mammas dator då min följde med Ludde till Göteborg.
Kommer bli godis och energidryck snart.

Imorgon ska jag och Sara köpa kort på gymmet.
Det ska bli himla kul.

Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon.
Ciao =)


Kommentarer
Postat av: lojsan

Inte visste jag att du hade en blogg. Nice

2010-02-07 @ 21:01:38
URL: http://louisetjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0