Lagfest = skit

Kan vart den sämsta lagfesten jag vart på.
Kan man ens kalla den lagfest?
Folk sket i att dyka upp av dåliga anledningar.
Som det brukar va då dom även brukar finnas när det är dags för träning.

Dom som dök upp skulle va nyktra på grund av festen dom va på kvällen innan.
För lagfesten hade ju inte vart planerad länge...

Va trevligt hemma hos Matilda iaf.
Bowlingen gick skit plus att mina och Tildas banan va märklig som tusan.
Så då sket vi i det och gick till spelmaskinerna istället.
Nae det gick inte heller bättre :P

Sen vart klockan tio och alla hade bråttom åt alla andra håll.
T.ex. åka hem.
Eller en annan fest som va planerad.
Ja jag är besviken.
Om ni inte märkte det.
Usch fy blä jag ska inte ens försöka behålla laget nästa säsongen.
Ingen vill träna och när man försöker festa till det vill ingen det heller.
Tacka fan för att säsongen snart är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0