Mode är skit.

Lyssnar alltid på radion när jag jobbar.
Oftast P3.
Men idag höll jag på att få panik.
En timmes rent modesnack.
Fy fan så tråkigt det är!

Annars är jag sjukt sugen på att träna.
Även nervös för att gå ner till gymmet och börja själv.
Så någon som är sugen?

Hade fått en påminnelse från innebandyn också.
Det hade jag på känn minsann.
Våra nya dressar har kommit och dom ska invigas på söndag.
Åtvidaberg står att dom är röda då får dom fasen va röda också.
För vi ska va svarta svarta svarta.
Fast jag är heller gul, det är ju lixom Vingen :)

Annars har jag inget planerat idag.
Se finalen på Paradise Hotel och duscha.

Förövrigt är min coach knepig.
Riktigt knepig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0