PinkPanther

Igår var det som sagt va O`learys i Finspång som stod på schemat.
Måste säga att det va riktigt trevligt.

Till en början va det bara jag Ludde och Henka.
Plus en himla massa Finspångsfolk såklart.
Såg inte en enda som jag kände igen från förr i tiden.
Har dom blivit smarta och flyttat kanske? :P

Sen gled det in några andra lirare också och Tomi va den enda jag kände igen.
När klockan började närma sig 1 och det skulle stänga va jag trött och glad över att det va dags att åka hem.
Så blev ju dock inte fallet då Kristallen stod på schemat.
Kan va ett av de segaste ställen jag varit på.

Medelåldern kanske låg på 15,8 år?
Inte va det många över 18 iaf.
Förutom dom som va 45 plus.
Men det va karaoke och det är ju alltid kul att se folk göra bort sig.

Idag var planen att åka till pappa och träffa honom och lämna bilen.
Men så blir det inte då ni alla vet att det är snöstorm.
Linus har vart ute en runda med bilen och det va tydligen ingen hit.
Så det blir pappa imorgon istället och snöskottning idag.
Det ser jag fram emot.
Det är bra med stor garageinfart. Not.





 

       

  nån som frivilligt vill skotta fram?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0