Skitgubbe!

Tror ni inte hyresvärden typ ljög?!
Lägenheten fanns inte och ahr tydligen aldrig funnits.
Undra om han va full när jag ringde igår?

Han hade iaf 2 andra men bara en vi ska titta på nån gång nästa vecka.
Den ligger på Eskilsvägen och det va synd.
Hade hellre bott där den andra skulle ha varit :(
Men vi får se om den ens är ngt att ha för har hört att dom typ brukar va skit?
Men en titt skadar ju aldrig :)

Ludde kommer hem ikväll också för hans chef orkade inte jobba mer i helgen.
Det är bra fast mina och Kims tv-spelsplaner ändrades lite.
Men det är väl lika bra att vänja sig om vi ändå ska flytta ihop :P

Ajja nu är jag fruktansvärt hungrig.
Det blir tonfisksallad idag.
Nyttigt och bra :)

Imorgon är det förövrigt dags för lagfest.
Innan ska jag försöka ta mig till gymmet för att springa lite.
Och så försöka va ett snällt barnbarn och besöka farmor och farfar.
Fast om Ludde är hemma kanske planerna ändras lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0