Snöskottning

Så var snöskottningen klar och om ett par timmar skulle det väl behövas skottas igen.
Linus och Ludde hjälpte till så det gick fort ändå.

Ikväll ska Ludde köra Hulta.
Det jag inte förstår är hur han kan ringa och be Ludde om skjuts när han vet att varken Ludde eller jag har bil.
Och han erbjuder sig inte att låna ut sin.

Sitter nu och börjar bli hungrig iaf.
Riktigt sugen på potatisgratäng är jag.
Men det lär jag ju inte få äta.

Blir även Melodifestivalen ikväll med Ludde, Henka och Swartz ser det ut som.
Skulle hellre vart med bara Ludde då han åker imorgon.
Men det är ju som vanligt bara att glömma.
Skulle hellre sitta med mina vänner och kolla då än med dom...

Ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0