Träningsvärk?!

Idag har jag ont i mina ben.
Men det är så det ska va för då vet man att man gjort ngt.
Även tricepsen (?) fick sig en omgång igår känner jag.

Nu är det iaf bara en dag kvar den här veckan.
Den ska börja på jobbet och sen på kvällen vet jag inte riktigt.
Jag följer efter dom andra :)

Mamma och Nisse drar iaf till Stockholm imorgon så då blir jag själv i stora huset.
Om inte Linus sover hemma vill säga?
Undra vad som är värst egentligen.
Luddes lägenhet eller vårat hus när man är själv?

Ska snart iväg på träning.
Men först ska mamma och jag beställa kläder och skala räkor till räkmackorna som väntas ikväll :) 

Fick det jag beställde igår redan idag.
Och det blev absolut inte som jag tänkt mig.
Det kan bli en himla sjuk grej det här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0