Vet ej.

Igår va det innebandymöte.
Vet inte vad jag tycker om ihopslagningen om man ser det till situationen.
Fast egentligen vill jag ju att det bara ska va Vingen!

Ikväll var planen kanske lite bowling och några öl på O`learys i Finspång.
För att Henka fyller år.
Men det ser inte ljust ut för killar kan va det segaste jag vet.
Tjejer också för den delen :P
Så får se hur det blir.
Hockeyn ska jag iaf se.
Så får se om det blir med eller utan öl.

Ingen match i helgen iaf.
Både bra och tråkigt.
Får se om jag ser herrarna imorgon.
Är tveksam då det känns som att jag måste besöka min far.
Han kom ju hem till detta fina väder igår :)
Linus sa att han såg ut som en neger.
Vilket leder till att jag egentligen inte vill träffa honom :p

Nu ska jag ta tag i mitt liv.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0