11/1-2010

Måste bara skriva och skryta lite.
Jag har vart rökfri i 11 dagar!

I helgen har det vart lugn som ni vet.

Igår vart det till min glädje innebandy.

Resultatet var dock mindre glädjande men det är sånt mån får ta.


Jag ska förövrigt ta bort min leverfläck på tisdag.
Mitt probem är bara att jag har glömt vart?!
Så någon som vet?
Jag har problem kan man kalla det.

Förövrigt va En Annan Del Av Köping lika bra igår som vanligt.
Jag älskar verkligen dom där lirarna :)

Nu ska jag försöka fixa ngt att äta.
Höll på att svimma idag på jobbet igen.
För lite mat i kroppen kanske?
Men den här gången är det mer värt det för det har skett resultat på vågen :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0