15.38

Vi begav oss ut till Sjöängen förut.
Kallt jävlar va det men himla fint.
Klättrade upp i ruinen och gick omkring på isen.
Smällde även av lite fyverkerier som jag hade kvar sen nyår.
Men har massa kvar ändå :D
Kort tog jag med min gamla mobil men dom får jag inte in på datorn.
Får skicka dom till min nya telefon senare.

Min bantning har jag inte en aning om hur det går.
Äter det jag ska äta.
Med lite hopp då jag inte hinner äta hela tiden.
2 veckor borde jag klara på detta sätt iaf!

Lunchen bestod av 2 ägg, 3 champinjoner och en fibermacka.
Vart faktiskt mätt.

Till kvällen blir det bakad potatis med keso och sallad.
Och så tzatziki till.
Med tzatziki går allt att äta.

Nu ska jag snart spela spel.
Önskar att jag kom på någe kul att göra.

Vihörskompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0