2/1 2010

Idag har vart en bra dag.
Först in till stan med Ludde, Sofie och Blom.
Där införskaffades pulka, ring och Super Mario.
Super Mario spelas nu för fullt men det går inget bra.
Bosshelvete.

När vi kom hem bytte vi kläder och gab oss ut i backen.
Det vart Löfstad till slut efter mycket om och med.
Linnea hade skrivit det på facebook och när jag sa det gick dom till slut med på det.
Ja jag hade försökt innan men inge lyssnade.

Fort jävlar gick det i pulkan och jag åkte bara en gång på grund av att man inte såg ngt.
Jag va även den första som åkte pulkan av oss.
Jag valde att efter åka ring och soppsäck :P
Kul va det iaf.

Nu sitter vi som sagt va hemma och spelar.
Ludde är fan sämre än mig :D

Sen ska jag kanske träffa Sandra och Lina.
Om Lina är kvar här.
Det vet jag inte.

Nu ska jag bli arg på Ludde igen.
Hejpaaa :)




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0