5/1 - 2010

Skrev inte igår.
Det berodde på att jag hade fullt upp.
Nästan.

Kim och jag tog min bil in till besiktningen.
Det gick som väntat.
Men jag får iaf köra en månad till :)

iyruoijo6yt-ludde hälsar.

sen åkte vi upp till maxi.
kim köpte tv-spel.
vidare till elgiganten och lämnade in min trasig telefon.
anmälde den skadad till försäkringen och det kommer inte kosta mig ett öre.
om den går att laga.
men å andra sidan har jag aldrig hört någon som inte fått sin display lagad.

sen medimarkt. inget fynd där inte.
sen toys r us eller hur det stavas.
där vart det ett fynd till liam när han fyller.
ååå vad vi är bra =)

idag vet jag inte vad som händer.
ludde ville gå på promenad och kolla någon is?!
jag går iaf inte ut på någon.

sen blir det en ny maträtt.
undra vad det blir idag.
måste kolla schemat :)

hejdåkompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0