8/9-2010

Jag ska börja med att säga att jag tycker inte endast det är min skyldighget.
Jag är inte synsk.

Annars har detta iaf vart en skön vecka.
2-dagarsveckor borde det alltid va fast med 5 dagars betalt såklart!

Bilen har dock vart katastrof hela tiden.
Nästan iaf.
Inte när den stod död på parkeringen på jobbet.
Tröstade mig själv med äggkopparna på ÖB som jag aldrig fick på julklappsspelet :)

Imorgon är det match halv 11, i Boxholm.
Känns sådär att behöva gå upp tidigt en lördag.
Tur att det vart långledigt.
Så ikväll händer det inte mycket.
Har inga planer iaf?
Får väl bli Let`s Dance i brist på annat...

Annars verkar förkylningen bli skit igen.
Inatt vakna jag av så att jag hosta så jag tjöt, IGEN.
Hade klarat mig utan hostmedicin några nätter nu men det verkar bara va att ge sig på skiten igen.
Jag är aldrig förkyld lägre än en vecka och snart är jag inne på fjärde.
Jag fattar ingenting.
Hoppas iaf jag kan spela matchen utan problem imorgon!

Nu skiter jag i det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0