9/1-2010, vissa människor är störda!

Dagen börja mindre bra.
Ludde skulle köra mig till samlingen - min bil startade inte
Ludde skulle köra mig till samlingen - hans bil startade inte
Ringer Roffa - telefonsvarare
Ringer Sara - svarar ej
Ringer Madde - hon och Sonny hämtar mig.

Matchen drar igång 10.30.
1-0 till dom efter typ en minut - skit
1-1 efter typ en minut till - bra
Sen va det typ slagsmål.
Dom har en som är helt störd i deras lag.
Värre hon mig, trodde inte det fanns?!

Hon sprang in i allt och alla.
Efter typ 5 minuter hade hon 5 frislag emot sig.
Fick tillsägelse av domarn flera gånger.
Till sist vart vi vinnaren över henne - ett tag iaf.

Jag tar bollen.
Dribblar om en av deras spelare som springer efter mig.
Den galna spelaren kommer framifrån och jag går till vänster.
Hon springer in i sin egen spelare.
Båda flyger bakåt.
Den ena tjej får ont i pannan.
Den andra
(som är tre meter lång) spräcker näsan eller ngt.
Det var blod överallt!

Jag "råkar" lägga till ett haha (tror ju inte det är så allvarligt)
Får lite skit av domaren, som tur är visar han inte ut mig!

Sen kör vi igång igen.
Efter 10 minuter är hon på plan igen.
Spelar lika fult och illa igen och får frislag mot frislag emot sig.
Till sist lacka lilla Sara och domaren får gå mellan dom haha.
Så Sara vänder sig mot domaren,
pekar på idioten till tjej och skriker,
hon är ju för fan helt dum i huvudet!

Så det va en ganska händelserik match.
Slutade iaf 3-3 då vi lyckades peta in en boll när det var 35 sekunder kvar.
Himla skönt!

Så vad händer resten av dagen?
Jag råkar ha lite adrenalin kvar i kroppan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0