Åby krog

Ska snart byta om och fixa mig lite för ett besök på Åby Krog.
Det gillar jag skarpt!
Jag hoppas verkligen dom har potatisgratäng idag för det hade dom inte sist.
Lätt den godaste potatisgratäng jag någonsin ätit.

Annars kan jag meddela att jag hatar snö.
Och det snöar, snöar och snöar lite till.
Vart fan ska man lägga all snö när man skottar?
Så jag sket i det.

Imorgon kanske det inte blir jobb.
Fast det har inte pipit i telefon än så det ser fortfarande ljust ut :)
Men snart kommer väl ett sms där det står att det är inställt...

Måste även ringa min mor nu.
Vet inte vart jag ska göra av min volvo då den ska stå still ett tag.
Hade Ludde vart hemma kunde han ju tagit den direkt.
Men det är han ju inte.

Ska även packa väskan nu.
Till träningen ikväll.
Hoppas på mycket folk.
Men det blire nog inte.
Ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0