Back on track och fjällen

Jag är tillbaka efter ett par dagar i fjällen.
Eller jag menar sjuksängen :P

Resan har iaf varit bra :)
Backarna tusen gånger bättre än förra året och vädret också.
Fast ingen sol dock!

Inga allvarliga skador än vad jag vet,
Väntar med spänning på att se om det kommer en urinvägsinfektion du mina byxor va sämst!
Dyngsur in på arslet efter en timme.
Och då ramla jag inte!
Okej några gånger kanske :)

Men alkoholen flödade som vanligt och som förra året blev det en sväng till Harrys.
Mycket enklare att komma in när alla va över 18 haha.
Mattias Holmgren va där och det ledde till att det var 100 bögar där.
Och transor, och lebbar.
Lisse fick ex antal ragg av lebbar haha.
Vilket ledde till att Robban blev svinlack och drämde till en av dom.
Fast jag tror det va transan :P

Några vurpor har det blivit också.
Jag drog en och Danne kom flygande in i ryggen på mig med skidan före.
Skidan in i min rygg, den utlöstes och Danne flög över mig.
Han träffade x antal kroppsdelar på mig och det gjorde ont :P

Blom drog en så hela byxorna sprack haha.
Från knät upp till snorren typ!
Om inte ännu längre skulla jag tippa på.
Barra lekte stålmannen efter en sväng i skogen.
Cissi flög både upp och ner i samma sväng eller ngt.
Dom andra vet jag inte och det var heller inget jag såg :)

Men som sagt va det har vart en bra helg.
Iaf för en som ligger hemma och är sjuk :)

Men nu vankas en skiiitvecka,
Ludde åkte till Göteborg i morse och kommer hem på söndag.
Kanske innan 10 på kvällen om jag har tur.
Och såhär ska det pågå i flera månader.
Va kul det ska bli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0