Fira Liam

Sen ska jag bort och fira Liam som fyller 3 år :)

Först blir det mat och jag hör mamma ute i köket.
Hon kom precis hem.
Även hon och Nisse ska käka nyttigt för min skull.

Idag har det vart en äckeldag.
Men tänker bara nämna det ena.
Det andra kan va extremt löjligt.
Vad vet jag?

Det är iaf när jag tog bort leverfläcken.
Mitt i allt, typ hela 2 minuter, så börjar jag tänka på hur äckligt det är.
Han skär bort saker från mig.
Eller en leverfläck.
Sen fick jag i mitt inre se endast leverfläcken liggandes.
I mycket större skala än den egentliga.
Plus tusen andra saker på det och så blod.
Låter inte ett dugg äckligt hör men det va riktigt äckligt då!

Nu ska jag hjälpa mor.

Blir ingen träning ikväll heller.
Får inte blöta ner såret på 24 timmar.
Och jag som inte tvätta håret igår för att jag skulle göra det idag...
MYSIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0